Hofratswitz, echt lustig :) 3 befreundete Hofräte jammern übers Vergesslich sein. Der Erste: "is scho schlimm mitm Gedächtnis; ich sitz am Schreibtisch, läut des Telefon, ich heb ab und weiss glei drauf ned, hob i angrufn, hot der mi angrufn, mit wem red i überhaupt?" Der Zweite:" bei mir is scho viel ärger, ich sitz am Schreibtisch und denk mir, wos is los, bin ich grad kemman, oda kann i scho hamgehn?" Der Dritte: "I was ned was ihr hobts, i vergess nix, muss i glei auf Holz klopfn". Er klopft dreimal und sagt laut "Herein!"

Erstelle deinen eigenen Spruch, ganz einfach ohne Anmelden!!

Dieser Inhalt wurde von einem Nutzer über das Formular "Spruch erstellen" erstelltund stellt nicht die Meinung des Seitenbetreibers dar.

Missbrauch z.B.: Copyright-Verstöße oder Rassismus bitte hier melden.Erstelle deinen Spruch!! | Spruch melden

Dieser Spruch als Bild

Unsere beliebtesten Sprüche im Video

und wenn des orschloch sogt du saufst zu vü, dann sagst des geht scho es
und wenn des orschloch sogt du saufst zu vü, dann sagst des geht scho es überlebst scho. und wenn der trottl ned mit dir hamfoan wü, dann sagst es geht scho, des überlebsst scho.. ;)
"he, dei musi is oba scho a weng laut!!" "wos sogst??"
"he, dei musi is oba scho a weng laut!!" "wos sogst??"
und wenn die bitch ned mit dir ham foan wü daun sogst des geht scho des
und wenn die bitch ned mit dir ham foan wü daun sogst des geht scho des überlebst scho :)
& wenn die bitch net mit dir ham foan wü , dann sag des geht scho , des
& wenn die bitch net mit dir ham foan wü , dann sag des geht scho , des überlebst scho :)

So wird häufig nach dieser Seite gesucht:

bin vergesslich, echt lustig wochenende, echt lustig, echt lustig bilder


Bleiben wir doch in Verbindung!

Abonniere jetzt das Zitat des Tages und erhalte täglich ein tolles Zitat per Mail!

Kostenlos, spamfrei und jederzeit kündbar!

Jetzt abonnieren!Nein Danke!